תקנון מועדון הלקוחות קל גב סחר בע"מ

1. הגדרות

1.1 "קל גב סחר בע"מ " – קל גב סחר בע"מ הינה המאוגדת כדין בישראל ומספרה הוא 51-582569-3 [להלן, "החברה"].

1.2  "מועדון הלקוחות" – ינוהל על ידי קל גב סחר בע"מ וייקרא KAL GAV HOUSE OF BRANDS

1.3 "מותגים" – החברה הינה המחליטה בלעדית מעת לעת אלו מותגים שישתתפו במועדון הלקוחות והכל כפי שיפורסם על ידה מעת לעת.

1.4 "חבר מועדון" – אדם מעל גיל 18 שנה או אדם שגילו פחות מכך [בכפוף לאישור אפוטרופוסיו הטבעיים] או אדם שאינו כשיר לביצוע פעולות משפטיות [בכפוף לאישור אפוטרופוסיו], שמילא טופס הצטרפות ושילם דמי הצטרפות ולאחר מכן שילם מידי שנה דמי חברה שנתיים [בכפוף לפרסומי החברה כפי שהיו מעת לעת].

1.5 "תקנון"- תקנון שהוראותיו יפורטו להלן הינו הבסיס להתקשרות בין החברה לבין חבר המועדון. תקנון זה הינו מסמך משפטי מחייב לכל דבר ועניין.

1.6 "נקודות" – כאמור בתקנון זה.

2. הצטרפות למועדון /חברות במועדון–  

2.1 חבר מועדון יהא אדם פרטי בלבד.

2.2 אדם מעל גיל 18 שנה בעצמם, אדם מתחת לגיל 18 שנה [באמצעות הוריו] או אדם שאינו כשיר לביצוע פעולות משפטיות באמצעות אפוטרופוס מטעמו – אשר יחתמו במקומו ובשמו.

2.3 מילוי טופס הצטרפות מקוון או בכל דרך אחרת בה תבחר החברה לפי שיקול דעתה הבלעדי.

2.4 תשלום דמי הצטרפות כפי שיפורסם מעת לעת על ידי החברה והכל על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

2.5 תשלום דמי חברות שנתיים כפי שיפורסם מעת לעת על ידי החברה והכל על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

2.6 חבר מועדון מקבל על עצמו את מלוא הוראות תקנון מועדון הלקוחות ומתחייב לפעול על פיו – חבר מועדון נחשב כמי שקרא והסכים לכל הוראות תקנון זה שהרי התקנון הינו תנאי מקדים ומחייב להצטרפות הלקוח למועדון הלקוחות.

2.7 עמידה בכלל הוראות התקנון כולל שינויים אשר יחלו בתקנון זה מעת לעת כפי שיפורסם או יתעדכן מעת לעת.

2.8 החברה תהיה רשאית לפי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי לסרב את רישומו של לקוח או לבטל את חברות במועדון הלקוחות והכל על פי שיקול דעתה הבלעדי מבלי שתידרש לנמק או לתת סיבה כלשהיא ובהתאם לכל דין.

2.9 החברות במועדון הינה לתקופה של 12 חודשים מיום ההצטרפות כאשר ניתן להאריך חברות במועדון זה מעת לעת בכפוף לתשלום דמי החברות אשר יפורסמו מעת לעת על ידי החברה ולאמור בהוראות תקנון זה.

 

3. רישום למועדון הלקוחות /מדיניות פרטיות

3.1 חבר מועדון הלקוחות אשר בחר להצטרף אליו מסכים בזאת כי מסירת פרטיו האישיים בעת רישום למועדון הלקוחות, מאשר ומסכים בזאת שהחברה תכניס אותו לרשימת הדיוור שלה וכן הוא נותן בזאת את הסכמתו לכך שתשלח לכתובת הדואר אלקטרוני שלו ו/או במסרון לטלפון נייד שלו הודעות בדבר מבצעים, הנחות, קופונים, הודעות בדבר פעילות האתר וכן כל דיוור פרסומי או דיוור שיווקי וזאת בהתאם לקבוע בהוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס’ 40 ), התשס”ח 2008- (חוק, "הספאם"), חוק התקשורת [בזק ושידורים], תשמ"ב – 1982.

3.2 כמו כן מסכים החבר לתקנון זה ומדיניות בפרט מהווה הסכמה לאיסוף המידע אודותיו ושמירתו במאגרי המידע של החברה (מאגר רשום).

3.3 מוסכם בזאת כי בעצם מסירת פרטיו האישיים של המשתמש ורישומו למועדון הלקוחות מהווה הסכמה לכך שהחברה תאסוף ותשתמש במידע אשר ייאסף אודות השימוש של המשתמש באתר וזאת לצורכים סטטיסטיים או שליחת דיוור שיווקי או התאמת התוכן השיווקי עבור המשתמש במידת האפשר או לצורך ניתוח מידע לייעול השירות או השיווק או שליחת משובים או נתונים סטטיסטים או דיוור ישיר או למתן שירות וקשר טוב יותר.

3.4 החברה תהיה רשאית לעשות שימוש בכל אחד מפרטי ההתקשרות של החבר גם למשלוח כל הודעה ביחס למועדון הלקוחות ולא רק דברי פרסומת.

3.5 על פי חוק הספאם, הנך רשאי לבקש מהחברה לעיין במידע אשר נאסף אודותיך והמצוי במאגרי החברה. כמו-כן הנך רשאי לבקש מהחברה לתקן מידע אשר נאסף אודותך אם אינו נכון או מדויק ואף במקרים מסוימים לבקש את מחיקתו. הפנייה תיעשה בכתב אל החברה באמצעות פקס או כתובת הדואר האלקטרוני   hi@kalgav.netאו דואר רשום. פרטיו של החבר יוסרו ממאגרי החברה לאחר זמן סביר לאחר  קבלת ההודעה בכתב כאמור. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי חבר אשר ביקש שפרטי ההתקשרות עימו יימחקו לא יקבל הודעות בגין מבצעים או הנחות או עדכונים [לרבות הודעות על פי דין] והוא מוותר בזאת באופן סופי ומוחלט על כל טענה או דרישה או תביעה כנגד החברה.

3.6 החברה נוקטת באבטחת מידע סבירים ומקובלים על מנת לשמור את המידע אשר נמסר לה על ידך ו/או הנאסף אודותיך.

3.7 אתה נותן את הסכמתך להעברת המידע לצדדים אחרים העובדים עם החברה או למענה והכל על מנת לערוך חווית קניות טובה ו/או לשיפור השירות ו/או לצרכים סטטיסטיים.

3.8 יודגש כי העברת המידע תעשה בהתאם למדיניות הפרטיות המופיעה באתר כאשר מידע אשר ניתן לצרכים סטטיסטיים שימסרו לצד שלישי לא יהיה בהם פרטים אישיים היכולים לזהותך. מודגש בזאת כי הגם שלחברה לא תעביר מידע אישי מזהה אודותיך לצדדים שלישיים. במקרה בו יהיה אחד או שניים מהתנאים אשר יפורטו להלן יימסר המידע. מוסכם בזאת כי במקרים הנ"ל  לא תהיה למשתמש כל טענה או דרישה בדבר העברת המידע:

3.8.1 במקרה בו נדרשה בחברה על פי חוק למסור את המידע
3.8.2 במקרה בו ניתן צו שיפוטי המורה לחברה למסור את המידע
3.8.3 במקרה בו חשיפת המידע נדרשת לצורך מניעת ביצוע עבירה
3.8.4 במקרה בו הפרת הוראת דין
3.8.5 במקרה של מחלוקת משפטית בינך ובין החברה
3.8.6 מקרה שבו יידרשו העברת פרטיך לצורך השלמת ביצוע הרכישה וקבלת המוצרים לספקים חיצוניים כגון: חברת האשראי, חברת שליחויות .

3.9 יודגש כי המידע שיימסר הינו לצורך קבלת למועדון הלקוחות, והסכמתך לאמור בתקנון זה ולמדיניות הפרטיות, מהווה הסכמה להעברת המידע הרלוונטי לצדדים הרלוונטיים.

3.10 המשתמש מצהיר בזאת כי הוא מוותר על כל טענה מכל סוג או מין שהוא ביחס לחברה בקשר למסירת המידע ו/או הפרטים אודותיו לרבות מכוח חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – .1981

3.11 החברה נוקטת באבטחת מידע סבירים ומקובלים על מנת לשמור את המידע אשר נמסר לה על ידך ו/או הנאסף אודותיך.

3.12 מובהר בזאת כי הגם שהחברה פועלת לאבטחת המידע והגנתו באמצעות חברות שונות הרי שההגנה לעולם איננה הרמטית וכי ייתכן מצב דברים בו תתרחש פריצה לאתר החברה והנתונים עלולים להיחשף לצדדי ג' במקרה כזה החברה לא תהא אחראית לחשיפת הנתונים לצדדי ג' והמשתמש או המזמין מודע לכך ופוטר את החברה או מנהליה או עובדיה מכל טענה או דרישה בגין כל טענה לנזק ישיר או עקיף אשר ייגרם למשתמש או למזמין או למי מטעמו.

3.13 במקרה בו החברה תעביר את פעילותה לחברה אחרת או תימכר הרי שמי שיקבל את המידע החדש תחייב לפעול בהתאם להוראות תקנון זה במלואם. 

4. חברות במועדון 

4.1 חברי מועדון הלקוחות יהיו זכאים להנחות שונות, על מוצרים ו/או שירותים שונים, מעת לעת, בהתאם ובכפוף לשיקול דעת הבלעדי המוחלט של החברה. 

4.2 החברות הינה אישית ואיננה ניתנת להעברה ומותנית בהצגת תעודה מזהה בלבד.

5. ביטול החברות מועדון הלקוחות – 

5.1 כל חבר מועדון הלקוחות יהיה זכאי לבטל את חברותו במועדון בכל עת באמצעות שליחת הודעה בכתב למוקד שירות הלקוחות כאמור בתקנון זה. מובהר בזאת כי לאחר 30 יום ממועד ההצטרפות או ממועד חידוש החברות לא תתאפשר השבת דמי החבר. במקרה בו תינתן מתנת הצטרפות או מתנת חידוש יידרש חבר המועדון להשיב את מתנת ההצטרפות או החידוש לפי העניין.

6. מתנת הצטרפות

6.1 בעת ההצטרפות הראשונית למועדון הלקוחות, יוענק לחבר הנחה מיידית בשיעור של  15% הנחה, לרכישה הראשונה בלבד. ההנחה לא תינתן על המשלוח.

6.2 הנחת ההצטרפות הינה חד פעמית.

6.3 הנחת ההצטרפות הינה ללא כפל מבצעים והנחות. 

6.4 תוקף הנחת ההצטרפות הינה שלושה חודשים מיום ההצטרפות.

6.5 הטבת ההצטרפות לא תיחשב כרכישה לכל הנוגע צבירת נקודות.

6.6 לא ניתן יהיה להאריך את התוקף של מתנת ההצטרפות.

6.8 לא ניתן יהיה לקבל זיכוי או שובר במקום מתנת ההצטרפות.

 

7. הטבת יום הולדת 

7.1 הטבת יום ההולדת הינה הנחה בשיעור של  15% מהמחיר הקבוע.

7.2 הטבת יום הולדת תינתן לכל חבר מועדון, בחודש בו חל יום הולדתו [הלועזי].

7.3 ניצול הטבת יום ההולדת תתאפשר במהלך כל חודש יום ההולדת.

7.4 הטבת יום ההולדת הינה חד פעמית לאותה שנה קלנדרית.

7.5 הטבת יום ההולדת הינה ללא כפל הנחות ומבצעים ולרכישה אחת בלבד.

7.6 הטבת יום ההולדת בכפוף לקנייה בסכום מקסימלי של 500 ₪ (כולל מע"מ).  

7.7 מימוש ההטבה מותנה בהצגת תעודה מזהה [במקרה של רכישה בחנות]

7.8 לא ניתן להאריך את מועד מימוש הטבת יום ההולדת.

7.9 לא ניתן יהיה לקבל את הטבת יום ההולדת בזיכוי או בשובר.

 

8. הנקודות

8.1 נקודות הנצברות בחברות במועדון הינן אישיות ובשום פנים ואופן אינן ניתנות להעברה או להמרה.

8.2 הנקודות ניתנות לצבירה עד שנה קלנדרית בלבד מיום צבירת הנקודות. להמחשה בלבד: אדם שצבר נקודות בגין רכישה ביום 01.01.2026 יוכל לממשן עד ליום 01.01.2027. במידה ובו חבר צבר 100 נקודות בגין רכישה ביום 01.01.2026 ועוד 50 נקודות ביום 01.07.2026 – החבר יוכל לממש את 100 הנקודות עד ליום 01.01.2027  ואת 50 הנקודות עד ליום 01.07.2027.

8.3 הנקודות – עבור כל 20 ₪ תוענק לחבר נקודה אחת [20 ₪ = 1 נק'] כל נקודה אחת [1] שווה [1] אחד ₪ [1 נקודה = 1 ₪]. לצורך המחשה: חבר מועדון הרוכש בסך של 200 ₪ הרי שעבור כל 20 ₪ מתקבלת  נקודה אחת כלומר, 10 נקודות שוות 10 ₪. 

8.4 מימוש הנקודות תיעשה בהתאם להוראות תקנון זה ומותנה ברכישה שערכה לא תיפחת מסכום רכישה של 200 ₪ [בקניה בה תמומשנה הנקודות]. לצורכי המחשה בלבד: חבר מועדון אשר לזכותו 50 נקודות מעוניין לבצע רכישה בסכום של 100 ₪ הוא אינו יכול לממש את הנקודות אולם אם חבר המועדון מעוניין לבצע רכישה של 200  ₪ הוא יוכל לממש את 50 נקודות.

8.5 הנקודות תימחקנה על ידי החברה שנה לאחר צבירתן – תוקף הנקודות לשנה בלבד.

8.6 החברה תהא רשאית לשנות את אופן צבירת הנקודות או אופן מימוש הנקודות לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, בכפוף למתן הודעה מראש ולכל דין.

8.7 חברי מועדון יהיו זכאים לרכוש מוצרים שונים במחירים ייחודיים להם, להשתתף במבצעים ייחודיים ולקבל הטבות אחרות בחנות קל גב סחר בע"מ או באתר.

8.8 החברה תפרסם את ההטבות או המבצעים או ההנחות המיוחדות  הניתנות לחברי המועדון בכל דרך שתבחר.

8.9 חבר מועדון לקוחות לא יהיה זכאי להנחה נוספת אלא אם כן צוין במפורש בפרסומים השונים אותם תפרסם החברה.

8.10 החברה תהא רשאית לשנות [להגדיל או להפחית או לבטל] את שיעור ההנחות או המבצעים מעת לעת. כמו כן תהא החברה רשאית לשנות את המוצרים עליהם ניתנות ההנחות או ההטבות והכל כאמור על פי שיקול דעת המוחלט של החברה.

8.11 מובהר בזאת כי לא ניתן לקבל זיכוי כספי או זיכוי בשובר בגין מוצר אשר נרכש באמצעות תשלום בנקודות אולם במקרה בו חבר מועדון אשר רכש מוצר בנקודות יחזרו הנקודות לחבר המועדון. ההחזרה תבוצע בהתאם לדין.

8.12 החזרת המוצרים תיעשה בהתאם לתקנון החברה, תקנון מועדון הלקוחות ועל פי כל דין.

8.13 מובהר בזאת, כי במקרה של רכישה באחד מהאמצעים הבאים: תלושים, כרטיסי מתנה, כרטיסים נטענים, לא תינתן הטבה או הנחה אלא ישולם המחיר המלא של אותו מוצר וכי חבר המועדון מוותר בזאת ויתור סופי ומוחלט על כל טענה מכל מין סוג שהוא.

8.14 בכל מקרה לא יצברו נקודות באופן רטרואקטיבי.

8.15 לא ניתן לממש מעבר לסכום בסך של 500 נקודות בעסקה אחת.

8.16 שלושת תנאי המימוש :

8.16.1 מימוש נקודות מינימאלי מותנה בסכום של 50 נקודות ואילך;
8.16.2 מימוש הנקודות יהא בעסקה שערכה עולה על סכום בסך של 200 ₪ [לאחר הנחות].
8.16.3 מימוש הנקודות לא יתאפשר מעבר לחמישים אחוז [50%] מסכום הרכישה.

8.17 נקודות שנצברו יהיו ניתנות למימוש מהקנייה שלאחר צבירת הנקודות ברכישה שקדמה לה.

8.18 במקרה של תקלה טכנית או שיבוש ברישומי החברה תהא החברה לאחר בדיקה ברישומיה לתקן את מספר הנקודות של חבר במועדון [להפחיתן או להגדילן] על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט ובכפוף לכל דין.

8.19 ניתן לבדוק את מצב נקודות אמצעות התחברות למועדון הלקוחות.

8.20 לא ניתן לשלם משלוח באמצעות נקודות.

8.21 אין צבירת נקודות עבור משלוח.

8.22 לא ניתן לצבור נקודות על עסקת ששולמה בנקודות. אם שולמה העסקה באופן חלקי עם נקודות אז הסכום ששולם בפועל [ללא ניצול הנקודות] יצטבר לנקודות. לדוגמא: חבר מועדון רכש מוצר בשווי 450 ₪ ניצל 50 נקודות וישולם סכום בסך של 400 ₪ אזי הנקודות יצטברו יהיו מסכום של 400 ₪ בלבד.

9. סגירת מועדון הלקוחות – 

9.1 החברה על פי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי שומרת לעצמה את הזכות לסיים את פעילות מועדון הלקוחות בכל עת בכפוף למתן בהודעה מראש לחברי המועדון ובהתאם לכל הדין. 

9.2 במקרה בו תיפסק פעילותו של מועדון הלקוחות, דמי החבר לאותה שנה יושבו באופן יחסי לתקופת החברות של אותו חבר.

9.3 ההחזר יבוצע עד 60 יום ממועד סגירת מועדון הלקוחות ובכפוף לכל דין.

 

10. דמי חבר

10.1 דמי החברות במועדון הינם 30 ₪ לכל שנה קלנדרית נכון למועד עריכת תקנון זה [יוני 2025]  אולם החברה תהא רשאית לשנות את דמי החבר להעלותם או להפחיתם או לבטלם על פי שיקול דעתה הבלעדי. 

11. כללי

11.1 תקנון זה נכתב בלשון זכר אך הוא מתייחס לזכר ונקבה ולרבים כאחד והוא נכתב בלשון זה מטעמי נוחות בלבד. 

11.2 תקנון זה הינו הבסיס להתקשרות בין החברה לבין חבר המועדון כהגדרתם במסגרת הוראות תקנון זה.

11.3 החברה היא המחליטה הבלעדית לבטל או לשנות את תנאי מסלול החברות או תנאי הצטרפות למועדון או להכליל מותגים או להרחיב מתן שירותים או לצמצם מתן שירותים או לבטל את פעילות המועדון והכל על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל הדין שחל בענין שינוי הוראות תקנון מועדון לקוחות. 

11.4 החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את הוראות תקנון מועדון לקוחות זה והכל על פי שיקול דעתה הבלעדי בכפוף לדין החל בעניין מועדון לקוחות. שינוי התקנון ייתכן ויחול באופן מיידי. השינוי יחול גם על לקוחות אשר הצטרפו למועדון הלקוחות טרם השינוי שנערך והוא יחייב גם את אותם לקוחות.

11.5 הוראות התקנון [כולל כל תיקון אשר יבוצע בו] יחייבו גם במקרה של סתירה בינן לבין פרסום כלשהוא או אי התאמה כלשהיא אולם במקרה בו קיימת סתירה בין הוראות תקנון מועדון לקוחות זה לבין הוראות חוק קוגנטיות הרי שהוראות החוק תגברנה.

11.6 תקנון זה הינו בכפוף לדין החל במדינת ישראל בלבד וכי סמכות שיפוט תהיינה לבית המשפט באזור המרכז בלבד.

 

12. מוקד שירות לקוחות 

12.1 בימים א' – ה' בין השעות 16:00 – 09:00 .

12.2 ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות דוא"ל  hi@kalgav.net או באמצעות אתר האינטרנט בכתובת www.salomonsports.co.il, www.kalgav.net, www.outdoorrevolution.co.il 

12.3 כתובת למשלוח דואר למועדון הלקוחות: חברת קל גב סחר בע"מ רח' המסילה 156 פארק תעשיות ראם.